Strani

Tuesday, April 7, 2009

Dan varne vožnje z motorjem - Poligon Šempeter

Preko vikenda je na poligonu Šempeter potekal vikend varne vožnje z motorjem in ker je dobro vsake toliko časa obnoviti znanje sva se z očetom navsezgodaj odpravila tja.

Najprej je sledil teoretičen del nato pa še praktičen, kdor je seveda hotel. Pri praktičnem delu so nam povedali par nasvetov in priporočil ter statistko nesreč skozi leta na celjskem področju. Na koncu pa je bilo še možno preizkusiti vozne sposobnosti na simulatorju motorja.


simulator

Pred teoretičnim delom pa je bilo potrebno pokazati vozniško in prometno, ter opraviti preizkus alkoholiziranosti. 0,00 gremo gasa na motor. Najprej smo se malce pogovorili o poteku vožnje nato pa zajahali motorje in se podali v boj s stožci.

posvet

Najprej smo se preizkusili v vožnji slaloma in poznalo se mi je da sem letos prvič na motorju, zato sem bil temu primerno tudi okreten. Po drugem poizkusu sem BMW-ja že upravljal po svoji volji :)

prebijamo se
brez problemov

Pred drugo preizkušnjo je ponovno sledil posvet. Sedaj bo potrebno izvajati osmico. Vendar na grozo prisotnih stožca na sredini nista predstavljal objekta okoli katerih se bomo vozili, ampak bo potrebno zvoziti osmico med njima.

kaj? tam vmes bo treba?

za izkušenega tekmovalca, mačji kašelj - osmica med stožci

v levo bp, v desno pa s težkimi napori
večji krog bo treba vzeti

Na zadnje smo se preizkusili še v najtežjem testu - izmikanje oviri na cesti. Postopek je tak, da si moral najprej pospešiti do 40 km/h pri stožcih stisniti sklopko in zavirati in nato je policist spustil eno od rok in v tisto smer si se moral izogniti oviri in nato znova zapeljati v koridor stožcev. Jeba prava!


končno, uspelo, brez podrtega stožca :)

brez problemov

Še o sami postavitvi stožcev. Stožci so bili postavljeni tako kot na tekmovanju policistov, tako da so bili zelo prekleto skupaj. In pa še to, policisti ki tekmujejo imajo pred tekmovanjem 14 dni po 8 ur intenzivnih priprav. Naš inštruktor tekmuje že 10 let in ga je bilo užitek gledati, kako je nagibal njegovega BMW-ja.

Povzetek bi bil tak, da takšen trening priporočam vsem, ker le tako vidiš kakšne so tvoje sposobnosti in zmožnosti. Obisk dneva je bil velik in vidi se da so motoristi željni takšnih nasvetov in treningov. Vse kar nam sedaj še manjka pa je primerno dirkališče, da lahko preizkusiš svoje zmožnosti brez nevarnosti, da koga ogrožaš.

6 comments:

Anonymous said...

Kok fajn tenis žogce na stožcih gor stojijo :p

Jernej said...

Ja res je bilo veliko motoristov. Jaz sem bil v soboto popoldan, in kolikor smo se pogovarjali je bil čez cel dan lep obisk.

Kar se tiče dirkališča, bi bilo zelo fino, sicer pa Grobnik tudi ni tako zelo zelo daleč.

Mogoče sedaj vse skupaj jemljem bolj tako, saj sem star komaj 17 let, se pravi da lahko vozim samo 125ccm oz 11kW, ampak ko dobiš v roke TDM-ko ali pa še kaj hujšega (R1) se pa vidi da je bolje da še malo dozorimo..

Pa po pameti! Srečno vožnjo!

gregac said...

ja, sej Grobnik res ni daleč, bolj je tam vprašanje varnosti, predvsem mislim tu na cestišče. Koliko sem slišal (nisem bil tam) je asfalt dodobra načet. Upojamo torej na dirkališče Vransko :D

Enako tudi tebi. Srečno vožnjo!

sparkica said...

Uuu, fajn fajn poročilo iz/s prve roke :) Hvala :)

Sam še bajkiča nabavim in pridem stožce podirat :)

Srečno na cesti in si pomahamo ;)

gregac said...

@sparkica: Ok velja. Lahko pa mogoče rentaš bike pri Evi. Zdaj ko ne bo imela "toliko" časa za motor :D

Anonymous said...

@gregac: ti m jst ži dala!!! No, za rentanje ni problem, sam jst se bom tut furalaaaa, veeeeš :( !!!!!! :p (res pa na zacetku verjetn mal manj kot ponavadi)