Strani

Monday, January 19, 2009

Tenerife - osmi dan - Puerto de la Cruz, Santa Cruz, Graz

Zadnji dan.
Po zajtrku sva spakirala stvari in odšla v ložo hotela, kjer sva čakala na avtobus, ki naj bi prišel po naju ob 11.15. Čas sva si krajšalja s surfanju po spletu, kakopak ne :)
Ob 11. uri naj je v hotel prišel iskat voznik in klical AllTours Allours, ej to je za naju in greva ven. Zunaj pa avtobus prve klase in kot je zgledalo sva prva, ki naju bo pobral, zato sva zasedla najboljša mesta. Vendar nisva bila le prva, ampak tudi edina potnika :D Cel avtobus za 2 človeka, haha allinclusive je pa res neki najboljšega.

srečni obrazi ob prihodu na avtobus in odhodu iz hotela :)

Na letališču sva najprej poiskala tablo da vidiva kje je chek in in se odpravila do "šalterja". Juhej že delajo in to cele 3 ure prej. Oddala sva prtljago in se odpravila malce naokrog. Zgradba je po mojem skromnem mnenju večja kot Letališče JP Ljubljana in ponuja več za ogled in nakup. Šla sva v Burger King, kjer sem bil prvič, da vidim če je razlika med McDonaldsom in je v prid McDonaldsa, tako da mi sedaj zopet ne bo potrebno en čas stopiti v ti dve restavraciji :)
35kg prtljage :)
Nato sva se odločila da greva preko carinskega pregleda, potekalo brez problemov in prišla v območje omejenega gibanja :) Tu je šele bilo trgovin, kavarn in gostiln :) JP skrij se!
Pogled skozi okno je razkrival, da je na letališču parkiranih cca 10 letal, dve pa sta bili pred vzletom. Impresivno za takšen mali otok.

In gremo na letalo. Let je potekal brez problemov, vendar mi je bilo rahlo dolgčas ker sem že prebral obe knjigi, dvd player na letalu pa je nagajal in smo tako dva filma gledali po 20 min in neke neduhovite smešnice. Jap 5 ur je dolgih brez dela :)
Pristanek je bil na koncu malce trd, kot da bi prehitro se spustili na tla, vendar brez komplikacij.
Komplikacije so bile pri prtljagi, saj jim je uspelo odtrgati spodnji del kovčka, kjer so pripeti kolesi in stojalce, vendar je ate že vse popravil, tako da ni hujših posledic.

a kaj delijo zastonj?
Zdaj pa po avto in domov. Bilo je super!!!

1 comment:

Anonymous said...

Pravljice je konec in počil je lonec :( (in živela sta srečno do konca svojih dni :D)